مزایای استفاده از حضور و غیاب نوین پرداز

مزایای استفاده از حضور و غیاب نوین پرداز

مزایای حضور و غیاب

مزایای سامانه حضور غیاب نوین پرداز 
  
تعداد زیادی از شرکت ها در سراسر جهان به دنبال افزایش سود با  مدیریت بهتر منابع موجود خود می باشند تا بتوانند کارهای روزانه وپروژه های خود  را بهتر انجام دهند. یک سیستم زمانبندی و حضور و غیاب خودکار، یکی از ابزارهای ضروری برای کارفرمایان است که برای ایجاد و اجرای یک مدل تجاری کارآمد و سودمند که  حداکثر پتانسیل کارکنان را استفاده کند،قابل استفاده میباشد.
این روزها اکثر کسب و کارها به دنبال راهکارهای بهتری برای محاسبه ساعات کاری کارکنان هستند و تعداد زیادی از آن ها مزایای استفاده از سیستم حضور و غیاب را می دانند. مزایای استفاده از دستگاه و نرم افزار حضور وغیاب نوین پرداز:
 
۱- راحتی استفاده : نصب و استفاده فوق العاده آسان به همراه محیط کاربری آسان و کاربرپسند در کنار منوی کاملا فارسی از جمله مهمترین قابلیت های دستگاههای حضوروغیاب با برند ZK و نرم افزار یگانه میباشد.
 
۲- اطمینان در تشخیص صحیح کارمند: ویژگی های فیزیولوژیکی بیومتریک که سیستم حضور و غیاب ثبت می کند برای هیچ کدام از افراد یکسان نیستند. بنابراین مدیران می توانند اطمینان کامل در درستی ثبت تردد ها داشتهباشند. 
 
۳- جلوگیری از هر گونه تقلب:  دردستگاه حضور و غیاب کارتی پرسنل می توانند به جای یکدیگر کارت بزنند و هرساله سبب میلیون ها زیان مالی به کسب و کارها شوند. در حالی که سیستم حضور و غیاب بیومتریک مانع بروز این مشکلات می شود. زیرا سیستم، ویژگی های منحصر به فرد هرکارمند را ثبت می کند و کارمندان نمی توانند به جای یکدیگر قرار بگیرند. 
 
۴- قابل اعتماد و دقیق:  طبق روش سنتی کارکنان از ساعت کار خود به صورت دستی گزارش می دهند. این فرایند  دارای نقاط ضعف بسیاری بود؛ گاهی اوقات کارکنان فراموش کرده اند که در زمان درستی  وارد سیستم شوند و مواردی وجود دارد که کارمندان از سیستم سوء استفاده می کنند و  ورودی های نادرست را ارائه می دهند. با این حال، داشتن یک سیستم مدیریت حضور و  غیاب خودکار به نگهداری داده های دقیق و قابل اعتماد کمک می کند.
 
۵ – کاهش هدر دادن زمان: شرکت ها هرساله مقدار زیادی از ساعات کاری خود را از دست می دهند زیرا کارمندان حداقل۲۰ دقیقه در روز را هدر می دهند. محاسبه این زمان از دست رفته و نحوه تاثیر آن با روش قدیمی مدیریت زمان غیرممکن است. با استفاده از سیستم حضور و غیاب و نرم افزار مناسب ، این مشکل برای همیشه حل شده است.
 
۶- ردیابی پروژه ها و وظایف از راه دور: شما همچنین می توانید از نرم افزار حضور و غیاب جهت ردیابی پروژه ها استفاده کنید تا متوجه روند برخی از پروژه ها و وظایف شوید. به عنوان مثال، اگر متوجه شوید که به طور معمول کار خاصی باید تا دو الی سه ساعت طول بکشد ، اما یک کارمند پنج ساعت آن را انجام میدهد.، این نشان می دهد که یک مشکل وجود دارد. شما می توانید بررسی کنید که آیا شما کارمند را درگیر کنید و کشف کنید که آیا آنها نیاز به آموزش بیشتر برای ساختن پروژه را آسان تر می کنند. شما می توانید متوجه شوید که اگر فرد دیگری بخشی از پروژه را به تأخیر انداخته باشد.
 
۷- بهبود رضایت شغلی کارکنان : روحیه کارکنان با انجام کار اضافی بدون پاداش ضعیف می شود. کارفرمایان می توانند این کارکنان را از طریق سیستم حضور و غیاب تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات دقیق آن به درستی پاداش دهند.
 
۸- افزایش بهره وری : کارکنانی که احساس شغلی بهتری دارند بهتر کار می کنند. سیستم های حضور و غیاب قدیمی بهدرستی بازده کاری را نشان نمی دهند؛ اما سیستم حضور و غیاب موانع را از بین برده و میزان بهره وری را افزایش می دهد.
 
۹- افزایش سود شرکت : دستیابی به سیستم مدیریت خودکار حضور و غیاب به کاهش هزینه ها کمک می کند. این دستیابی یک سرمایه گذاری زمانمند است و شما مجبور نیستید که یک یا چند نیرو برای این کار به کار بپردازید.علاوه بر این به صورت رایگان گزارشات مورد نیاز شما را بدون خطا و اتلاف وقت در اختیار شما قرار میدهد.
 
۱۰ – مسئولیت پذیری بیشتر کارکنان برای مدیریت زمان حضور و غیاب خود: دستگاه حضور و غیاب ، یک سند حسابرسی مشخص برای  حضور و غیاب ایجاد می کند و کارکنان باید در مورد نحوه ی مدیریت زمان کاری خود  پاسخگو باشند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر