ظر سنجی از مشتریان به تفکیک باجه ها قابلیت تعین سوال ها توسط کارفرما قابلیت استخراج انواع گزارش ها، هم به صورت لوکال و هم توسط سرپرستی
:پنل نظرسنجی از مشتریانبه کمک این پنل می توان پس از اتمام کار، از مشتریان هر باجه (متصدی) دربارۀ نحوۀ خدمت رسانی نظر سنجی کرد. برای این منظور میتوان جمعاً چهار سوال دلخواه را برای سیستم در نظر گرفت که مشتری برای هر کدام پاسخ مجزا ثبت می کند. در نهایت همۀ اطلاعات در بانک اطلاعاتی ذخیره شده و برای هرگونه آمارگیری آماده می گردد. مشخصات این سیستم به قرار زیر است:بی سیم (ارسال اطلاعات به صورت بی سیم)امکان ثبت چهار سوال برای نظر سنجیامکان تغییر دادن در سوالهاامکان گزارش گیری متنوع بر اساس هر باجه و هر سوال