دستگاه نوبت دهی بی سیم شرکت مهندسی باربد

دستگاه نوبت دهی بی سیم شرکت مهندسی باربد

سیستم نوبت دهی بی سیم باربد مناسب جهت بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، مراکز و کارگزاری های بیمه، مراکز پیشخوان دولت، مراکز پلیس + ۱۰، دفاتر خدمات قضایی و کلیۀ ارگان ها و سازمان های نیازمند به سیستم مدیریت صف می باشد

بانک‌ها، موسسات مالی، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، مراکز تامین اجتماعی‌، دفاتر امور مالیاتی و بسیاری از سازمان‌ها بعنوان ارگانهای نیازمند به سیستم‌های مدیریت صف شناخته شده‌اند. در این سازمان‌ها به طور ذاتی تشکیل صف‌های طولانی سبب افزایش زمان انتظار و کاهش رضایت مشتریان خواهد شد. بعلاوه امروزه با توجه به الکترونیکی شدن خدمات دولت و تاسیس دفاتر مانند پلیس + ۱۰، دفاتر خدمات قضایی و دفاتر پیشخوان دولت لزوم استفاده از سیستم های نوبت دهی با کیفیت افزایش پیدا کرده است.

انتظار در صف با توجه به افزایش تراکم جمعیت و شهری شدن روزافزون جامعه باعث شده است که مدیریت سازمان‌ها به دنبال راه‌ کارهای مناسب جهت کاهش زمان انتظار باشند. با توجه به دنیای رقابتی امروز، اگر سازمان‌ها مشتریان خود را به مدت زیادی در صف نگه دارند، باعث خواهد شد ارباب رجوع به سراغ رقیبان این سازمان‌ها بروند و بازخورد منفی نسبت به عملکرد آن سازمان نشان دهند.

یکی از راه‌ کارهای مناسب که باعث کاهش تراکم صف و زمان انتظار مشتریان می‌شود، استفاده از سیستم‌های نوبت‌دهی می باشد. سیستم‌های نوبت‌دهی بی سیم شرکت مهندسی باربد یکی از بهترین راه‌کارها در جهت کاهش طول صف و مدت زمان انتظار مشتریان می‌باشد که موجب بهبود فرآیند خدمت‌دهی سازمان‌ها به مشتریان می شود.

شرکت مهندسی باربد با هدف اجرای پروژه‌های انفورماتیکی با تکیه بر دانش و تخصص مهندسان فنی خود از سال ۱۳۸۵ تولید دستگاه های نوبت دهی را آغاز کرده است و در سال ۱۳۹۲ بعنوان اولین شرکت دانش بنیان، سیستم‌های نوبت‌دهی را به صورت بی سیم بی‌سیم در ایران تولید می‌کند.

پایان

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر